.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد. استقلال ۲ - پیکان صفر / پیروزی شیرین شاگردان ساپینتو
استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد.(ادامه)
چرا اظهارات علی اف تا این حد مناقشه برانگیز شد؟ / آیا باکو به دنبال اشغال یک استان ارمنستان و تغییر مرز‌های ایران و ارمنستان است؟ / همه‌ی آنچه باید درمورد تنش‌های اخیر بین ایران و جمهوری آذربایجان بدانید....(خبر)
(ادامه)
رضایی: صندوق جبران زیان مالباختگان بورس را ایجاد می‌کنم
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت من یارانه‌ها به 450 هزار تومان خواهد رسید که به 40 میلیون نفر داده می‌شود و محاسبات دقیق این موضوع صورت گرفته، من در این مسئله جدی هستم و به این موضوع عمل می‌کنم.(ادامه)
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود. لاریجانی-رضایی-رئیسی؟ سه‌ضلعی به جای دو‌قطبی؟
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. جدیدترین خبرها درباره احتمال نامزدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. (ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ .... نگرانی‌های سه‌گانه درباره واکسن آنفلوآنزا در روزهای اوج کرونایی
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ ....(ادامه)
حمله داماد حجازی به گل‌محمدی و مجیدی
سعید رمضانی سرپرست سابق استقلال گفت: «آن‌هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان‎شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می‌گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!»(ادامه)
ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی ته مانده سهام عدالت/ ناتوانی دولت در کنترل قیمت خودرو / تغییر فاز سیاست پولی بانک مرکزی پس از دو ماه ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
جدال اعضای شورای شهر بر سر انتخاب 2 کمیسیون
جلسه علنی شورای شهر امشب به منظور انتخاب کمیسیون املاک و خدمات شهری در حالی برگزار شد که گویا اعضا دل پُری از یکدیگر داشتند و به درددل‌های خود و بحث در زمینه اختلافات یکدیگر پرداختند.(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت + عکس
برنامه ۳ اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
از درخواست مجدد از استاندار برای حضور در شورا تا لزوم جابجایی فروشگاه اتکا
در جلسه شورای شهر ساری تعدادی از اعضای شورا مجددا از استاندار خواستند تا در جلسه شورا حضور داشته باشد و تا مشکلات حل نشده که حق مردم است را پیگیری کنند.(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)

واقعه غدیر خم و اهمیت آن(يادداشت)
(ادامه)
شمال را سم‌پاشی نکنید!
«نابودی ٤٠‌میلیون درخت شمشاد در جنگل‌های شمال»، «خطر نابودی ذخیره‌گاه شمشاد ایران»، «لزوم تشکیل ستاد بحران برای جنگل‌های شمال»، «کمبود بودجه برای نجات جنگل‌های هیرکانی» این تنها بخشی از تیترها و عناوینی است که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف چاپی و آنلاین ایران درباره بروز یک آفت به نام «شب‌پره شمشاد» در جنگل‌های شمال منتشر شده است. حشره‌ای که در بروشورهای سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از آن با عنوان «یک آفت خطرناک و جدید» یاد شده است. (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:34 بامداد سه شنبه به پایان رسید.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
تمامی نقل و انتقالات لیگ برتر تا کنون
تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات برای شکار بازیکنان موردنظرشان به تکاپو افتاده‌اند(ادامه)
استقلال به نیمه نهایی جام حذفی رسید
تیم‌ استقلال با برتری برابر نفت در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت. این بازی در شرایطی به پایان رسید که استقلال وقت‌های اضافه را با ۱۰ نفر پشت سرگذاشت. (ادامه)
شمال نیوز : این جامعه‌شناس درخصوص آلودگی زنان تن‌فروش به ایدز گفت:‌ 75 درصد این زنان درباره ایدز اطلاعاتی ندارند و 68 درصد مجردها و 75 درصد از مطلقه‌ها هرگز آزمایش ایدز نداده‌اند..... گزارش تکان دهنده از تن فروشی در کشور
شمال نیوز : این جامعه‌شناس درخصوص آلودگی زنان تن‌فروش به ایدز گفت:‌ 75 درصد این زنان درباره ایدز اطلاعاتی ندارند و 68 درصد مجردها و 75 درصد از مطلقه‌ها هرگز آزمایش ایدز نداده‌اند.....(ادامه)
آخرین گزارش اوحدی از آمار جان باختگان منا
رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: براساس آماری که خود مقامات عربستانی اعلام می کنند تعداد جان باختگان فاجعه منا به مرز ۶ هزار نفر رسیده‌ است.(ادامه)
دلایل مفقودی ۶۷ نفر از زائران ایرانی در منا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.